Oturduğu yerden ekmek yemekten, kendi fırınında ekmek yapmaya kadar gitmeyi düşünen bir delinin aklından geçirdikleri

Perşembe, Ekim 28, 2010

Oof yağmur, sen de yağma üzerime

Eveeet, dünkü ilk post'umdan sonra büyük bir gazla bir sürü tarif print edip eve gittim. Hamur işleriyle ilgili ilk dersimi de, bu süreçte öğrendim. Mayalanma süreci. Öyle hop diye eve geldim, blog açtım, simit yapacağım demekle olmuyormuş gerçekten. Yazın farklı, kışın farklı mayalanma zamanlarıyla hamuru yoğurmadan önce ıslak mayayı ılık suyun içinde pofuduk pofuduk olana kadar bekletmek gerekiyormuş. Dünya üzerinde yaşayan en sabırsız insanlardan biri olarak, demek oluyor ki ben baya zorlanacağım bu işte. Birinci dersimi aldım, sıradakileri sabırsızlıkla bekliyorum.


Ayaklarım sabah mayalanırken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder